HR

Aktualnosti

Objavljeno: 05.04.2023.

Scenski prikaz Posljednje večere i muke u Getsemanskom vrtu na zagrebačkoj Trešnjevci

U Župi sv. Josipa na Trešnjevci na Veliku srijedu, 5. travnja Udruga Stepinčeva oaza mira uprizorila je scenski prikaz Isusove Posljednje večere i muke u Getsemanskom vrtu. Na početku je sve nazočne župljane i članove Udruge Stepinčeve oaze mira iz Zaprešića pozdravio domaći župnik vlč. Damira Ocvirk koji je zahvalio članovima udruge što na jedan neposredan način pomažu vjernicima da se još bolje duhovno pripreme za sveto trodnevlje u kojem slavimo najsvetije dane naše vjere.

Domaći župljani mogli su iz neposredne blizine promatrati Isusovo pranje nogu apostolu Petru, ustanovljenje euharistije, poziv na vršenje zapovijedi ljubavi i otkrivanje izdajnika Jude. U scenskom prikazu u Getsemanskom vrtu glavni glumac Martin Mihalić i ostali glumci koji uprizoruju apostole s anđelom uvukli su posjetitelje u još snažniji doživljaj kako je sve to bilo na Maslinskoj gori.

Glavni glumac Martin Mihalić koji je uprizorio glavnu ulogu Isusa Krista osvrnuo se na svoje unutarnje raspoloženje istaknuvši da se za vrijeme glume Posljednje večere nastoji uživjeti u ljubav koju je Isus imao prema učenicima ne gledajući što je netko bio nego što je on sada i što će tek biti. Iskustvo molitve u Getsemanskom vrtu opisao je kao jednu težinu na Isusovoj duši, posebno osjećajući barem malo patnje i boli koju je Krist ponio za grijehe cijele ljudske povijesti.

Scenski prikaz završio je kratkom meditacijom Uz Križ stati koju je pročitao Ilija Nikolić, predsjednik Udruge Stepinčeve oaze mira. Na samom kraju Ilija Nikolić zahvalio je domaćem župniku Damiru Ocvirku na pozivu i župljanima na odazivu.

Župljani sv. Josipa sudjelovali su u Humanitarnoj akciji “SRCEM UZ SARU“ koju već duže vrijeme organizira Udruge Stepinčeva oaza mira za bolesnu djevojčicu Saru Brkičić iz Zaprešića. Sara Brkičić četrnaestogodišnja djevojčica koja boluje od izuzetno rijetke genetske bolesti (infantilna epileptička encefalopatija uzrokovana promjenom na genu FRRS1L) zbog koje je potpuno nepokretna, generalizirano hipotona s izraženom skoliozom i gotovo potpuno slijepa. Ova plemenita humanitarna akcija “SRCEM UZ SARU“  ima cilj prikupljanje novčanih sredstava kojima bi se nabavio kombi s ugradnjom rampe za invalidne osobe.

Stepinčeva oaza mira
Ispišite stranicu: