HR

Aktualnosti

Objavljeno: 17.09.2013.

Novi broj časopisa Lađa

slika

Odgajati nije bilo nikada lako, a danas postaje sve teže. To iskustvo imaju roditelji, učenici, svećenici i svi oni koji imaju izravne odgovornosti u odgojnome procesu. O postojanju 'odgojne hitnosti' (papa Benedikt XVI.) svjedoče nam mnogi neuspjesi odraslih u njihovu nastojanju da mlade oblikuju u čvrste osobe, otvorene suradnji s drugima i sposobne dati smisao vlastitome životu. Odnos koji povezuje mlade i odrasle često je prožet nerazumijevanjem, predrasudama, kritikama, osudama, i to s obje strane." – riječi su urednice Ružice Razum u novom, trećem ovogodišnjem, broju časopisa za promicanje religioznog odgoja i vrjednota kršćanske kulture Lađa, koji izlazi u nakladi Glasa Koncila.

Prilozi u ovome broju Lađe problematiziraju temu odgoja i izazova odrastanja. O izazovima odrastanja i rizičnim ponašanjima adolescenata pišu Gordana Buljan Flander u članku "Adolescencija – izazovi odrastanja" te Petar Smontara u članku "Rizična ponašanja adolescenata". O mladima, medijima i navještaju vjere piše Krunoslav Novak u članku "Mladi u digitalnom vremenu i navještaj vjere".

Rubrika "Metodičke upute/preporuke" donosi zanimljiv kviz "Upoznajmo Lijepu našu" Jože Prudeusa, "Igru pamćenja" Sani Bošnjak te priču "Brod barbe Nike" Antuna Greganića, dok tekstove "Okrenuti prema suncu", "Sretan put k nama", "Klimatizacijski uređaj i pješčano igralište" za rubriku "Iz različitih motrišta" pišu Iva Noršić, Nikola Kuzmičić i Ante Vranković.

U Čitaonici za velike i male" objavljeni su tekstovi Jasne Šego "Visoko na tvojim ramenima vidjeh svijet" te Nade Babić "Mali princ". "Vjeronauk na daskama" donosi tekstualni predložak za dječju priredbu o blagdanu sv. Nikole koji je pripremio Joža Prudeus, a na pitanje umanjuje li duhovnost ozbiljnost života u rubrici "Ja ovako mislim" odgovara Sanja Plevko u tekstu naslovljenom "Odonda izvrsno spavam".

Sadržajnoj i tematskoj raznovrsnosti pridonose i radni listovi kojih je u ovom broju pet, a jedan je od njih namijenjen srednjoškolcima koji uče talijanski jezik kao prvi strani ili slušaju društveno-humanističke predmete na talijanskom jeziku. (ip, gk)  

Ispišite stranicu: