HR

Aktualnosti

Objavljeno: 23.06.2016.

Novi broj časopisa Lađa

Predstavljamo novi broj časopisa Lađa, koji se ovoga puta pozabavio aktualnom temom vjeronauka i kurikuluma.

U ovome broju svoj je doprinos u rubrici Članci dao prof. dr. sc. Tonči Matulić, koji je o prijedlogu predmetnog kurikuluma Katoličkog vjeronauka progovorio s polazišta kritičkog prijatelja, a koji se dotiče i vjere u vjeronauku, ideje komplementarnosti i ljudskoga dostojanstva te promišlja pojam reforme i straha za vjeronauk, kao i straha od vjeronauka.

U članku pod naslovom Vjeronauk pred nekim suvremenim izazovima o istoj temi govori i prof. dr. sc. Ružica Razum, koja se dotiče nužnosti preobrazbe vjeronaučne nastave te se osvrće i na vjeronauk u službi obrane istine o čovjeku na način uključujućeg i neformalnog odgoja.

U stalnim rubrikama čitajte kako o ovoj temi iz različitih motrišta promišljaju roditelj, vjeroučitelj i župnik/svećenik, a u novoj rubrici Sa studentskog motrišta donose se i promišljanja troje studenata. Tu je i nova priča stalne suradnice Ivanke Pejić, koja kroz lik plavog bicikla promišlja o prihvaćanju promjena.

U ovome broju donosimo i intervju s Krešimirom Mikićem, profesorom i filmoljupcem, s kojim je o suvremenim medijima i njihovom ulogom u suvremenom društvu, pa tako i u nastavi predmeta vjeronauk, razgovarala vjeroučiteljica Iva Maričić.

U rubrici Metodičke upute i preporuke svoje su ideje o ponavljanju obrađenih nastavnih jedinica ponudile vjeroučiteljice Katarina Pučar i Valentina Novoselac, a ponavljanjem naučenoga gradiva bave se i 3 ponuđena radna lista.

U Čitaonici za velike i male pobliže upoznajmo opus pjesnika Viktora Vide i Vinka Nikolića kao svjedoka bolne sudbine hrvatskoga naroda u progonstvu te zbirku priča Sijač sreće autora Božidara Prosenjaka, a u rubrici Aktualno mr. sc. Petar Smontara ukratko nam predstavlja fenomen narcisoidnih ličnosti.

Nadamo se da ćete i u ovom broju Lađe pronaći poneku zanimljivost za svoje interese, a svim čitateljima želimo ugodno ljeto, dobro more i aktivno uživanje u čitanju!

Ispišite stranicu: