HR

Aktualnosti

Objavljeno: 11.03.2021.

Financijsko opismenjavanje za mlade



Tvrtka Klijent nastavlja dugogodišnju suradnju s Caritasom Zagrebačke nadbiskupije kroz radionice financijskog opismenjavanja koje je provela u Kući za mlade "Da život imaju!".

"Ove radionice organizirali smo s ciljem da naši mladi, koji su ovdje samo privremeno na smještaju, usvoje osnove financijske pismenosti i formiraju zdrave financijske navike", objasnila je Daniela Petković, voditeljica Kuće čiji su stanari imali priliku sudjelovati na radionicama održanima od 9. do 11. ožujka u večernjim satima u Selskoj cesti 165 u Zagrebu. Budući da je za osobni i obiteljski budžet najvažnije planirati potrošnju u granicama ostvarenih prihoda, prva radionica bila je posvećena povećanju prihoda i smanjivanju potrošnje.

Predavači i teme
Moduli s radionicama trajali su po dva sata, a predavači i teme izlaganja bili su:
Anamarija Jakovljević (Klijent d.o.o.) - Prihodi, rashodi i kućni budžet;
Tonči Visković (Braovac i partneri d.o.o.) - Zaduženost, krediti i ovrhe;
Suzana Komazin (Klijent d.o.o.) - Financijska pismenost i financijsko zdravlje;
Katarina Braovac (Klijent d.o.o.) i Ratimir Pilja (Cavallin d.o.o.) - Razgovor za posao;
Božana Bešlić (obrt BB CONSULT) - Samozapošljavanje.

Zapažanja darovatelja
"Uistinu smo zadovoljni odazivom mladih na ponuđene radionice. Njih jako zanima ova tematika i vrlo aktivno sudjeluju u radionicama", izjavila je Anamarija Jakovljević, mag. oec., voditeljica Računovodstvenog ureda u poduzeću Klijent d.o.o. (www.klijent.hr).



"Između ostaloga, pozitivno je bilo i zanimanje mladih za blokirani, odnosno zaštićeni račun, o kojemu smo govorili na prvoj radionici. Nadamo se da će im ove radionice pomoći da ne dođu u situaciju da ga imaju. Nažalost često smo svjedoci tomu da pojedinci sami sebe dovode u siromaštvo lošim financijskim odlukama, trošeći nepotrebno novac kojega nemaju, olako ulazeći u dugove i kredite. Financijskim rizicima više su skloni muškarci nego li žene, više mlađe nego li starije osobe.

U našemu radu s Caritasovim korisnicima ohrabruje nas kada vidimo da smo nekome pomogli, a takva iskustva imamo u radu s korisnicima njegova Prihvatilišta za beskućnike. To nam daje polet za nove pothvate", objašnjava voditeljica Jakovljević, koja je uvjerena da bi polaznici koji primijene savjete s ovih radionica trebali postići poboljšanje osobnog budžeta od oko 60 do 70 posto u odnosu na situaciju u kojoj se trenutno nalaze.

Tvrtka partner Caritasu, a zaposlenici volonteri
Caritas Zagrebačke nadbiskupije surađuje s tvrtkom Klijent od 2017. godine kroz razne aktivnosti - radionice, seminare i projekte. U projekt su se uključili i partneri poduzeća Klijent d.o.o. U financijska znanja do sada su njezini stručni zaposlenici volonterski upućivali Caritasove korisnike iz mnogočlanih obitelji i obitelji slabijeg imovinskog stanja te korisnike Prihvatilišta za beskućnike u Sesvetskom Kraljevcu, a ovom izobrazbom proširili su to područje na mlade.

Za potrebe financijskog opismenjavanja Caritasovih korisnika na početku suradnje izdali su poseban priručnik, koji je u svibnju 2018. godine doživio drugo, poboljšano izdanje. Nakon stanke u suradnji, uzrokovane mjerama zaštite od korona virusa, ove su godine izdali i radnu bilježnicu za polaznike njihovih radionica.

Suzana Komazin, mag. oec., vanjska suradnica tvrtke Klijent d.o.o.

Mr. sc. Katarina Braovac, direktorica tvrtke Klijent d.o.o.

Caritas Zagrebačke nadbiskupije
Ispišite stranicu: